Hvordan udbyder (kommune/region/stat) og leverandør (rengøringsfirma) kan bruge CleanManager, for at sikre og dokumentere leveringen af rengøringsydelserne, i forhold til det der er beskrevet i udbuddet, og efterfølgende aftalt i kontrakten.
Udbyder har bl.a. følgende muligheder
- Kan lave rengøringskontrol med egne tilpasset rapporter,som passer til udbuddet.
- Kan udfylde og sende kvalitetsrapporter* til leverandøren.
- Kan give leverandøren adgang til CleanManager, så leverandøren kan se vigtige dokumenter og rengøringsplaner, samt modtage og udfylde kvalitetsrapporter* i udbyders CleanManager system.
Leverandøren har bl.a. følgende muligheder
- At give udbyderen (kunden) en adgang til CleanManager. Dermed kan udbyderen bl.a. få følgende fordele: Se aftale, rengøringsopgaver og -tidspunkter, vigtige dokumenter og rengøringsplaner, se og modtage kvalitetsrapporter, timeoversigt (med bl.a. mødetidspunkt indmeldt af rengøringsmedarbejdere og lederne), kommentere på rengøringsopgave, afmeld eller flyt rengøringsopgave, samt se billeder inkl. kommentarer tilknyttet rengøringsopgaver (indmeldt rengøringsmedarbejdere og lederne)
Om indtjekning
Komplet overblik over komme-gå-tider, opgaver og rengøringstid med indtjekningsmodulet. Med modulet kan man også opretholde en god dokumentation med billeder af servicen via CleanManager app’en overfor kunder. Læs mere om indtjekning.
Om rapporter
Med modulet rapporter kan der udvikles og tilpasses lige så mange rapporter, som der er behov for. Dette kan f.eks. være kvalitetsrapporter, tilfredshedsundersøgelser, spørgeskemaer, APV’er mv. Rapporterne laves helt konkret gennem CleanManager, hvor der nemt og overskueligt kan tilpasses rapporter til netop udbyder og leverandørens behov. Læs mere her om rapporter.
Husk du altid kan oprette en gratis prøve på www.cleanmanager.dk, hvor du kan afprøve dine muligheder som udbyder og leverandør af rengøringsydelser.