Brugerudtalelser

I videoerne herunder kan du høre hvordan rengøringssystemet CleanManager har gjort hverdagen lettere for vores kunder.

Forrige video

Ole Laursen
Indehaver, OL Erhvervsrengøring

Næste video
Forrige video

Cliff Nielsen
Indehaver, Cklar Service ApS

Næste video
Forrige video

Mikkel Thrane
Indehaver, Thrane Erhvervsrengøring A/S

Næste video

Udvalgte udtalelser

Eva Marxen
Administrator, Ren Service A/S

Vi valgte at benytte CleanManager dels fordi vi havde nogle udfordringer i forbindelse med planlægning af kunder med skæve intervaller, men også fordi vi kunne samle flere arbejdsgange i en og samme procedure. Administrativt har det ligeledes lettet det tunge arbejde omkring lønafregning betydeligt og mindsket dumme indtastningsfejl, da dette foregår automatisk. Vi er meget tilfredse med systemet og det samme er vort personale, som nu har langt flere muligheder for at præge og tilrettelægge deres arbejdsdag. Folkene bag systemet er lydhøre overfor nye tiltag og tilretninger, så systemet hele tiden bliver bedre og mere brugervenligt. Vi vil helt klart anbefale CleanManager.

Lallu S. Balle
Rengøringsinspektør, Dansk Rengøring

Vi har valgt at bruge Cleanmanager da systemet hjælper os rigtig meget i hverdagen, lige fra kontoret til medarbejderne. Den tid vi sparer ved at bruge deres system er en større profit end vi gik og regnede med. Og så er prisen heller ikke så høj I forhold til hvad man får ud af systemet. Cleanmanager-teamet er altid klar til at hjælpe hvis man er i tvivl om det mindste, super flinke personer som altid klar til at hjælpe og rådgive om deres produkt. Vi vil på det varmeste anbefale Cleanmanager-systemet til alle rengøringsvirksomheder. Er der nogen der vil høre mere er I altid velkommen til at kontakte os for at høre hvordan systemet har hjulpet Dansk Rengøring.



Birthe Østergaard
Indehaver, BMN Rengøring ApS

CleanManager har givet os et godt overblik over min og mine medarbejderes hverdag. Før brugte jeg meget tid på planlægning af ugen. Nu er det let og overskueligt, at rette arbejdsplaner. Systemet er meget brugervenligt og folkene bag, er nemme, at komme i kontakt med og meget lydhøre overfor nye ideer og tilpasning af systemet. Jeg kan varmt anbefale CleanManager systemet til andre kunder.

Mikkel Thrane
Indehaver, Thrane Erhvervsrengøring A/S

Vi er meget imponerede over CleanManager og det engagement som virksomheden udviser. CleanManager er systemet vi har gået og ventet på, og vi forsøgte i mellemtiden med noget egenudviklet, hvilket ikke blev en succes. Der er virkelig tænkt over tingene i CleanManager og systemet bærer tydeligt præg af en god sammensætning mellem erfaring fra rengøringsbranchen og systemteknisk viden. Vi oplever at der er stor interesse for vores feedback, og de forbedringer vi har foreslået er alle blevet løftet og implementeret. Fantastisk!



Thomas Madsen
Indehaver, TM Multiservice ApS

Uden CleanManager så ville vi ikke have haft den samme succes som har bragt os hertil, hvor vi er nu. Jeg har altid sagt: "Det kan godt være, at det kræver nogle gode medarbejdere til at løfte en virksomhed, men successen i et firma det kommer fra hjemmearbejdet, planlægningen, optimeringen af programstyringen og ikke mest viljen efter at ville det mere end andre - og det vil jeg!"
Med CleanManager har jeg det sammenspil, som det kræver for at min planlægning kan gå op i en højere enhed.

Cliff Nielsen
Indehaver, Cklar Service ApS

Jeg valgte CleanManager fordi jeg så nogle muligheder i systemet, som kunne lette mine ansattes og min hverdag. Systemet virker upåklageligt og både mine ansatte og jeg er meget glade for det. Det er så fedt at jeg ikke længere skal sidde flere timer om søndagen for at lave og sende ugeplaner rundt. Nu skal jeg bare lige logge på iPad'en mens ungerne ser tegnefilm, og så bare rette til... Og de ansatte har ikke længere undskyldninger for ikke at medbringe deres arbejdsplaner :-) Det er altid nemt og hurtigt at komme i kontakt med folkene bag CleanManager. Og de er meget lyttende til eventuelle kommentar/forbedringer til deres nuværende setup. Så jeg vil til hver en tid varmt anbefale deres system til andre, også inden for andre brancher.



Helle Strøbæk
Indehaver, Strøbæks Rengøring

Vi var på udkik efter et logisk system som andre medarbejdere også kunne bruge. Oktober 2013 fandt vi det bedste. Cleanmanager har overrasket og kan mere end vi havde drømt om. Vi er blevet godt hjulpet med planlægning for medarbejderne og rengøringsplaner samt lønbearbejdning. Mange positive ting kan jeg nævne, vælger her to. 1: Kunden kan få svar med det samme hvis de ringer og spørger, fordi uanset hvem der tager telefonen kan de slå op. 2: Der sikres en ensartethed fordi vikaren kan få mange oplysninger med.

Allan Nielsen
Direktør, Daseko Rengøring & Service ApS

Vi synes det er meget afgørende, at kunne følge op på vores medarbejderes daglige brug af normtid på rengøringsopgaverne. Vi søgte derfor et driftssikkert indtjekningssystem, der kunne give os 100% overblik over, hvornår, og hvor lang tid, der blev brug på de normtidsbestemte opgaver. Efter at have testet og afprøvet en anden leverandørs produkter og løsninger, uden den helt store succes, besluttede vi at give CleanManager.dk en chance. Efter en kort intro var vi i gang med at teste. Teamet bag CleanManager.dk er meget branche orienteret, hvilket man måske ikke så ofte oplever hos IT folk, men Cleanmanager.dk er lavet til rengøringsbranchen og det gør en kæmpe forskel. I dag har vi implementeret Cleanmanager.dk i hele vores organisation, alle medarbejdere er udstyret med smartphone og vi har ophængt NFC TAG hos samtlige kunder – vores Serviceledere kan fra bilerne, via tablets følge medarbejdernes arbejdsdage – og det er blevet meget nemt at udfører uanmeldte service – og opfølgningsbesøg. Derudover samler Cleanmanager.dk hele vores portefølje af kunder, medarbejdere og opgaver i et samlet system.

Vi giver Cleanmanager.dk vores bedste anbefalinger.