Kvalitetsrapport fra CleanManager udfyldes på iPad

Tillægsmodul 199 DKK/mdr.

Styrk din rengøringskvalitet med rapporter, statistik og optimering

Undgå besvær med rapporter på papir - lav og udfyld rapporter digitalt


  • Send en kopi af en given rapport direkte til kunden eller medarbejderen
  • Alle rapporter gemmes digitalt og er en naturlig del af CleanManager
  • Undgå ulæselige gennemslagsark, spørgeskemaer mv.
Styrk din rengøringskvalitet med tillægsmodulet Rapport til CleanManager

Prøv gratis i 14 dage

Fri telefonsupport alle hverdage kl. 9-17

Nem opstart og implementering

Rapporter til alle behov

Med modulet Rapporter kan du udvikle og tilpasse lige så mange rapporter, som du har lyst til. Dette kan f.eks. være kvalitetsrapporter, tilfredshedsundersøgelser, spørgeskemaer, APV’er mv. Rapporterne laves helt konkret gennem CleanManager, hvor du nemt og overskueligt kan tilpasse rapporterne til netop dine behov. Du har mulighed for at oprette faste skabeloner på kunder, så du i hverdagen kan oprette og udfylde nye rapporter på minimal tid. Ved at oprette faste skabeloner på kunder kan du sikre, at der altid bruges den korrekte rapport hos den rigtige kunde. Du kan til enhver tid gå ind og redigere i rapporterne, hvis der skulle være behov for dette.

Ved at bruge modulet Rapporter i CleanManager får du helt naturligt styr på dine rapporter og strukturen bag. Det betyder, at du altid kan finde en rapport frem, og at de aldrig kan blive væk på skrivebordet.

Vedhæft billeder

Du har mulighed for at tilknytte billeder i rapporterne. Dette er især brugbart ved kvalitetsrapporter, hvor en inspektør kan billeddokumentere en manglende eller fejlbar rengøring. På den måde kan der forelægges dokumentation overfor kunden og medarbejderen. Vedhæftning af billeder kan tænkes ind i mange forskellige rapporter og situationer som en ekstra dokumentation.

Statistik

En anden bærende del i modulet Rapporter er statistikdelen. Med statistik kan du se, hvordan din organisation præsterer over tid hos kunden. Ved at sammenholde f.eks. kvalitetsrapporter fra en længere periode kan du få overblik over, om rengøringskvaliteten er tilpas høj, for lav eller generelt svingende. Du vil ligeledes kunne følge med i, hvor høj en rengøringskvalitet din medarbejder leverer. Med statistikdelen i modulet Rapporter kan du med de mange muligheder præcisere, hvor din organisation ikke leverer godt nok og dermed optimere på netop dette område.

I rengøringsbranchen er der hård konkurrence især på prisen og en forventning om høj kvalitet hver gang. At miste en vigtig kunde kan være fatalt for en rengøringsorganisation, men med modulet Rapporter kan du være på forkant, hvis rengøringskvaliteten skulle falde og tilfredsheden dermed daler.

Send rapporter direkte til medarbejder og/eller kunde

Rapporterne bliver en naturlig del af CleanManager, og der vil dagligt blive foretaget back-up af alle dine data. Ved at erstatte gamle rapporter på papir med nye digitale rapporter sikrer man en god data-struktur, så rapporter aldrig forsvinder. En anden fordel er, at rapporterne nemt kan sendes til en medarbejder og/eller kunde.

Andre tillægsmoduler

Læs mere om andre moduler

Rengøringsplaner

Få opgaverne løst korrekt

Lav rengøringsplaner med tekst og ikoner, så de nemt kan forstås og udføres af medarbejderen.

Læs mere om Rengøringsplaner

Indtjekning

Nem komme-gå-registrering

Få det præcise overblik over opgaver og arbejdstider, og optimér din forretning ud fra det.

Læs mere om Indtjekning

Serviceaftaler

Fakturering af kunder på 1 minut!

Få en nemmere styring og fakturering af kunder med direkte integration til e-conomic.

Læs mere om Serviceaftaler

Prøv CleanManager gratis i 14 dage!

Gør som over 1000 andre, og opret en gratis prøve på CleanManager

...eller book en gratis online præsentation af CleanManager.

Sikker opbevaring af dine data

Få en lettere hverdag

Daglig backup af dine data

Få tips og trick til en lettere hverdag.
Følg CleanManager på sociale medier og nyhedsbrev!