Kvalitetsrapport fra CleanManager udfyldes på iPad

Tillægsmodul 199 DKK/mdr.

Bedre egenkontrol med digitale kvalitetsrapporter

Hvor mange ringbind med udfyldte papirrapporter har du? Med CleanManager behøver du ingen. Det hele foregår online. Du kan tilgå rapporterne uanset, hvor du er, og det samme kan dine medarbejdere og kunder.

Styrk din rengøringskvalitet med tillægsmodulet Rapport til CleanManager

Prøv gratis i 14 dage

Fri telefonsupport alle hverdage kl. 9-17

Nem opstart og implementering

Fuldt overblik over kvalitetskontrollen

Undgå at papirrapporter bliver væk på skrivebordet. Opret, udfyld og del rapporter med medarbejdere og kunder, og opnå lettere en høj rengørings- og kvalitetsstandard. Styrk din kvalitetskontrol med tilpassede skabeloner til f.eks. kvalitetsrapporter, tilfredshedsundersøgelser, spørgeskemaer og APV’er.

Rapporter til alle behov

Opret alle de rapporter, du har brug for. Opret faste skabeloner på kunder, så du sikrer, at der altid benyttes den rigtige rapportskabelon hos den rigtige kunde. Du kan til enhver tid redigere i rapporterne, og medarbejdere og kunder vil altid have adgang til den nyeste udgave.

Pålidelig billeddokumentation

Vedhæft billeder til dine rapporter som ekstra dokumentation. Så kan en inspektør f.eks. billeddokumentere en manglende eller fejlbar rengøring i en kvalitetsrapport, og forelægges dokumentation overfor kunden og medarbejderen. Vedhæftning af billeder kan også benyttes i andre rapporter som ekstra dokumentation.

Konkurrencedygtig rengøring

I rengøringsbranchen er der hård konkurrence især på prisen og en forventning om høj kvalitet hver gang. At miste en vigtig kunde kan være fatalt for en rengøringsorganisation. Med en effektiv kvalitetskontrol kan du være på forkant, hvis rengøringskvaliteten skulle falde og tilfredsheden dermed daler.

Statistik

Se, hvordan din organisation præsterer over tid hos kunden ved, at sammenholde f.eks. kvalitetsrapporter fra en længere periode. Få overblik over, om rengøringskvaliteten er tilpas høj, for lav eller generelt svingende. Følg ligeledes med i, hvor høj en rengøringskvalitet din medarbejder leverer. Med statistikker kan du præcisere, hvor din organisation ikke leverer godt nok og dermed optimere på netop dette område.

Send rapporter direkte til medarbejder og/eller kunde

En anden fordel ved at samle dine rapporter online i CleanManager er, at rapporter nemt kan sendes digital til en medarbejder og/eller kunde. Vi tager dagligt back-up af alle dine data, så du kan være sikker på, at dine rapporter aldrig forsvinder.

Andre tillægsmoduler

Læs mere om andre moduler

Rengøringsplaner

Få opgaverne løst korrekt

Lav rengøringsplaner med tekst og ikoner, så de nemt kan forstås og udføres af medarbejderen.

Læs mere om Rengøringsplaner

Indtjekning

Nem komme-gå-registrering

Få det præcise overblik over opgaver og arbejdstider, og optimér din forretning ud fra det.

Læs mere om Indtjekning

Serviceaftaler

Fakturering af kunder på 1 minut!

Få en nemmere styring og fakturering af kunder med direkte integration til e-conomic.

Læs mere om Serviceaftaler

Prøv CleanManager gratis i 14 dage!

Gør som over 1000 andre, og opret en gratis prøve på CleanManager

...eller book en gratis online præsentation af CleanManager.

Sikker opbevaring af dine data

Få en lettere hverdag

Daglig backup af dine data

Få tips og trick til en lettere hverdag.
Følg CleanManager på sociale medier og nyhedsbrev!