Få styr på timerne med sikker tidsregistrering  

I CleanManager appen kan du nemmere dele informationer med dine medarbejdere, og med tidsregistrering får du fuldt overblik over tidsforbruget på alle opgaver.
Indtast venligst en gyldig e-mailadresse

Prøveperioden er gratis og uforpligtende.

Funktioner i CleanManager appen

tidsregistrering app
Sikker tidsregistrering
rengøring timeseddel
Arbejdsplan / timeseddel
dokumenter i app
Deling af dokumenter
kørsel og ferie
Kørsel og ferieanmodning
billeddokumentation
Billed-dokumentation
lager
Varebestilling og datablade

Få sikkerhed for at rengøringen udføres og timerne stemmer

I CleanManager appen kan dine medarbejdere tjekke ind og ud på deres opgaver, så du kan se, hvor lang tid de har været hos kunden. Som en ekstra sikkerhed kan du montere et NFC tag (et lille mærke med en indbygget antenne) på arbejdspladsen, som skal scannes med en smartphone. Det er din garanti for, at medarbejderen er mødt op på arbejdspladsen til tiden.

Hvad er NFC tags?

cleanmanager app og nfc
cleanmanager app og nfc
cleanmanager app og nfc
cleanmanager app og nfc
billeddokumentation i app

Styrk din rengøringskvalitet med billeddokumentation

Når din medarbejder starter en rengøringsopgave i appen, kan de tilføje billeder direkte til opgaven. Billederne bliver straks tilgængelige for dig som leder, og du slipper for at modtage sms'er eller mails med billeder. Brug billederne f.eks. til før og efter dokumentation eller intern belæg for at ekstraopgaver er udført.

Sørg for at dine medarbejdere altid er informeret

Måske kender du udfordringen med at skulle sende arbejdsplaner ud hver uge? Sker der ændringer i planlægningen skal du igen bruge en masse tid på at ringe eller skrive rundt. I CleanManager appen kan du holde dine medarbejdere automatisk opdateret. Sker der ændringer, får dine medarbejdere automatisk besked, og du får mere tid til andre opgaver.

I CleanManager appen kan du eksempelvis dele:
  • Medarbejderhåndbog
  • Arbejdsplaner
  • Liste over arbejdssteder
  • Adresser på arbejdssteder
  • Telefonnumre til kunder
  • Dør- og alarmkoder
  • Generelle noter til hver enkelt arbejdssted
  • Plantegninger
  • Specifikke noter til hver enkelt rengøringsopgave
  • Rengøringsplaner
  • Links til introduktionsvideoer
  • Datablade på rengøringsprodukter
  • Kvalitetsrapporter

Læs mere

cleanmanager app
cleanmanager app
cleanmanager app sprogskift
cleanmanager app sprogskift

Bevar fuld kontrol over dine data

Som leder har du altid fuld kontrol over, hvilke medarbejdere du giver adgang til appen, og hvilke oplysninger du ønsker at dele. Appen forbliver logget ind, så medarbejderen altid let kan komme til sine oplysninger, og du kan til hver en tid fratage dem adgangen igen.

Lettere kommunikation med muligheden for sprogskift

I CleanManager appen kan dine medarbejdere selv skifte sproget mellem engelsk, tysk, dansk og svensk, og vælge det sprog, de hver især har lettest ved at læse.

cleanmanager app på flere sprog
cleanmanager app på flere sprog
rengøringsprodukter i cleanmanager appen
rengøringsprodukter i cleanmanager appen
rengøringsprodukter i cleanmanager appen
rengøringsprodukter i cleanmanager appen

Varebestillinger og datablade samlet på ét sted

Slip for at medarbejdene ringer og skriver, når de mangler rengøringsprodukter. I CleanManager appen kan de bestille de produkter de mangler, og du kan trække en samlet liste med bestillinger og adresser. Du kan tilføje dokumenter på de enkelte produkter, så medarbejderne altid har datablade på alle rengøringsmidler ved hånden, hvis de f.eks. er ude for et uheld.

Læs mere om lagerstyring

Vær på forkant og reager hurtigt

Med CleanManager kan du følge med i alle dine medarbejderes arbejdsdag på samme tid. Bliver en rengøringsopgave ikke startet indenfor den aftalte tid, får du straks besked, så du kan håndtere opgaven. Du undgår at få en utilfreds kunde i telefonen og øger din kundetilfredshed.

kalender alarm ved manglende rengøring
kalender alarm ved manglende rengøring
kalender alarm ved manglende rengøring

Download CleanManager app

Før du kan bruge appen skal du have adgang til CleanManager og tillægsmodulet App med tidsregistrering skal være aktiveret i dit abonnement.

68 % af vores kunder bruger app til tidsregistrering

vidensdeling og timeregistrering

Nem deling af informationer

Undgå at spilde tid på at ringe og skrive rundt.

tidsregistrering af medarbejdere

Tidsregistrering af medarbejdere

Slip for usikker manuel udfyldning af timesedler.

tidsforbrug på rengøring

Samlet overblik over tidsforbrug

Få sikkerhed for at du fakturerer og lønner for det korrekte antal timer.

"Det er et fantastisk værktøj til planlægning af arbejdsopgaver, indmeldelse af ferie, kørsel og meget mere. Vi giver vores bedste anbefalinger til CleanManager. Det fungerer fantastisk. Der er altid god hjælp at hente, når vi ringer til supporten."
Birgitte Graabæk, Teamleder ved Fredericia Kommune

Se flere kundereferencer

Personlig kundesupport

Vi har samlet en lang række hjælpeartikler, hvor du kan du søge hjælp hele døgnet. Indenfor vores åbningstider sidder vi også klar ved telefonerne, hvis du har brug for personlig kundesupport.

Se hjælpeartiklerne