I CleanManager appen kan dine medarbejdere tjekke ind og ud på deres opgaver, så du kan se, hvor lang tid de har været hos kunden. Som en ekstra sikkerhed kan du montere et NFC tag (et lille mærke med en indbygget antenne) på arbejdspladsen, som skal scannes med en smartphone. Det er din garanti for, at medarbejderen er mødt op på arbejdspladsen til tiden.
Når din medarbejder starter en rengøringsopgave i appen, kan de tilføje billeder direkte til opgaven. Billederne bliver straks tilgængelige for dig som leder, og du slipper for at modtage sms'er eller mails med billeder. Brug billederne f.eks. til før og efter dokumentation eller intern belæg for at ekstraopgaver er udført.
Måske kender du udfordringen med at skulle sende arbejdsplaner ud hver uge? Sker der ændringer i planlægningen skal du igen bruge en masse tid på at ringe eller skrive rundt. I CleanManager appen kan du holde dine medarbejdere automatisk opdateret. Sker der ændringer, får dine medarbejdere automatisk besked, og du får mere tid til andre opgaver.
Som leder har du altid fuld kontrol over, hvilke medarbejdere du giver adgang til appen, og hvilke oplysninger du ønsker at dele. Appen forbliver logget ind, så medarbejderen altid let kan komme til sine oplysninger, og du kan til hver en tid fratage dem adgangen igen.
I CleanManager appen kan dine medarbejdere selv skifte sproget mellem engelsk, tysk, dansk og svensk, og vælge det sprog, de hver især har lettest ved at læse.
Slip for at medarbejdene ringer og skriver, når de mangler rengøringsprodukter. I CleanManager appen kan de bestille de produkter de mangler, og du kan trække en samlet liste med bestillinger og adresser. Du kan tilføje dokumenter på de enkelte produkter, så medarbejderne altid har datablade på alle rengøringsmidler ved hånden, hvis de f.eks. er ude for et uheld.
Med CleanManager kan du følge med i alle dine medarbejderes arbejdsdag på samme tid. Bliver en rengøringsopgave ikke startet indenfor den aftalte tid, får du straks besked, så du kan håndtere opgaven. Du undgår at få en utilfreds kunde i telefonen og øger din kundetilfredshed.
Vi har samlet en lang række hjælpeartikler, hvor du kan du søge hjælp hele døgnet. Indenfor vores åbningstider sidder vi også klar ved telefonerne, hvis du har brug for personlig kundesupport.
© Copyright 2024 CleanManager ApS