Grundmodulet indeholder alt, du har brug for til planlægning og drift af rengøringsopgaver.
Gør din hverdag endnu lettere med vores tillægsmoduler. Vælg dem, der passer dig.
Login med SSO
Kan du ikke huske din kode?
Kontakt support for hjælp
Kom godt i gang med CleanManager
Forside » Kontakt supporten » Opstart
Planen herunder giver et overblik over de skridt, som du skal igennem for at implementere brugen af CleanManager i din organisation som et omdrejningspunkt for al planlægning og koordinering. Efter kort tid er du klar til at høste alle fordelene ved anvendelsen af CleanManager.
Opret nemt og hurtig et prøveabonnement på CleanManager, og få adgang til det fulde system. Det er gratis og uforpligtende i 14 dage, og du kan fortsætte direkte på et betalende abonnement.
Dit tidsforbrug: 2 minutter
Har du registreret stamdata i dit fakturerings- og lønsystem kan vi importere dette data direkte ind i CleanManager.
Opret dine medarbejdere og kunder i CleanManager eller få os til automatisk at indlæse dit stamdata. Dette er en god mulighed for at få gennemgået din data og sikre, at alt er opdateret.
Dit tidsforbrug: 0-3 timer
Det er en del af vores service at hjælpe dig med din opsætning af CleanManager. Derfor tilbyder vi vores nye kunder et gratis online opstartsmøde med en af vores medarbejdere, som hjælper dig med at tilpasse CleanManager til netop din virksomhed.
Dit tidsforbrug: 1-4 timer
I rengøringskalenderen kan du oprette alle dine rengøringsopgaver og holde styr på dine arbejdsplaner. CleanManager beregner automatisk løn- og faktureringsgrundlag ud fra det planlagte arbejde.
Dit tidsforbrug: 4-6 timer
Vi afholder gerne et kursus for dig og dine medarbejdere for at hjælpe jer godt i gang med CleanManager. Kurset kan være hos jer eller via internettet.
Tidsforbrug: 1 eller 7 timer
På vores YouTube kanal finder du hjælpevideoer, som forklarer funktioner i systemet. Du kan også få svar på en lang række spørgsmål i vores hjælpeartikler. På den måde kan du i ro og mag udforske systemet og få hjælp, når det passer dig.
Har du spørgsmål sidder vi klar til at hjælpe dig. Telefonsupporten er åben alle hverdage kl. 9:00 - 16:00 på tlf. nr.: +45 60 95 03 48. Mailsupport sendes til support@cleanmanager.dk Vi besvarer mails inden for 24 timer.
Du er nu klar til at opnå alle de fordele, der er ved at anvende CleanManager til rengøringsplanlægning i din virksomhed:
Under hele implementeringsforløbet har kunden mulighed for at få online hjælp 24/7 via CleanManager’s hjemmeside, hvor der både findes hjælpevideoer samt svar på ofte stillede spørgsmål. Desuden kan telefonsupporten kontaktes alle hverdage fra 9:00 - 16:00 med spørgsmål.
Vi laver gerne individuel implementeringsplan, hvor vi holder dig i hånden gennem hele implementeringsforløbet.
Vil du vide mere?
Læs uddybende om de vigtigste emner i videoen.
Læs mere om rengøringssystemet CleanManager
Support
Brug for hjælp?
Vi er klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål eller brug for rådgivning. Telefonsupporten er åben alle hverdage kl. 9:00 - 16:00.
Ofte stillede spørgsmål
Se spørgsmål og svar
Se vores hjælpeartikler og få svar på ofte stillede spørgsmål.
Om os
Bag om CleanManager-teamet
Læs mere om, hvordan idéen til CleanManager opstod samt hvem der står bag udviklingen og salget.
Vil du også have mere tid og overblik?
Gør som over 8.000 andre, og opret en gratis prøve på CleanManager
...eller book en gratis online præsentation af CleanManager.
Få tips og trick til en lettere hverdag.Følg CleanManager på sociale medier og nyhedsbrev!