Allan Nielsen, direktør ved Daseko Rengøring & Service ApS
“Vi synes, det er meget afgørende at kunne følge op på vores medarbejderes daglige brug af normtid på rengøringsopgaverne. Vi søgte derfor et driftssikkert indtjekningssystem, der kunne give os 100 % overblik over, hvornår, og hvor lang tid, der blev brug på de normtidsbestemte opgaver. Efter at have testet og afprøvet en anden leverandørs produkter og løsninger, uden den helt store succes, besluttede vi at give CleanManager en chance. Efter en kort intro var vi i gang med at teste. Teamet bag CleanManager er meget branche orienteret, hvilket man måske ikke så ofte oplever hos IT folk, men Cleanmanager er lavet til rengøringsbranchen, og det gør en kæmpe forskel. I dag har vi implementeret Cleanmanager i hele vores organisation, alle medarbejdere er udstyret med smartphone, og vi har ophængt NFC TAG hos samtlige kunder – vores Serviceledere kan fra bilerne via tablets følge medarbejdernes arbejdsdage – og det er blevet meget nemt at udfører uanmeldte service – og opfølgningsbesøg. Derudover samler Cleanmanager hele vores portefølje af kunder, medarbejdere og opgaver i et samlet system. Vi giver Cleanmanager vores bedste anbefalinger.”