Rengøringssystem til styring af professionel rengøring i  

Få mere ud af din tid og et bedre overblik med et rengøringssystem, der samler alle informationer og planlægning på ét sted.

"CleanManager samler hele vores portefølje af kunder, medarbejdere og opgaver i et samlet system. CleanManager er lavet til rengøringsbranchen, og det gør en kæmpe forskel."
Allan Nielsen, direktør ved Daseko Rengøring & Service ApS

Funktioner du får med grundmodulet

rengøringsplanlægning
Kalender til planlægning
rengøringsplaner
Rengørings-planer
timeoverblik
Timeoverblik
send besked
Påmindelser og beskeder
nøgler og koder
Nøgler og koder
lager
Lagerstyring

Rengøringssystem der giver dig et samlet overblik

Med CleanManager får du et komplet rengøringssystem til håndtering af rengøringsopgaver, timeregistreringer, kunder, medarbejdere, ferie og meget mere.

Læs mere om intelligent rengøringsplanlægning

cleanManager rengøringssystem
medarbejderkartotek

Komplet overblik over kunder og medarbejdere

CleanManager giver dig et samlet overblik over kunder og medarbejdere. I kundekartoteket har du alle oplysninger om dine kunder samlet ét sted. I medarbejderkartoteket kan du samle alle relevante dokumenter om dine ansatte, så de altid er tilgængelige for dig.

Styrk samarbejdet med lettere kommunikation

Hvordan holder du kontakten med dine medarbejdere, når de er ude og gøre rent? I CleanManager får du en direkte kommunikationskanal til dine medarbejdere. Du kan f.eks. dele rengøringsinstruktioner og ændringer i arbejdsplaner uden at skulle bruge tid på at ringe eller skrive rundt.

bedre kommunikation med cleanmanager
hold styr på nøglerne

Hvem har nøglerne, og hvad er koden?

CleanManager håndterer dine nøgler professionelt og sikkert, så du altid ved, hvilke medarbejdere der er i besiddelse af nøglerne. Du får kvitteringer for ind- og udlevering, og mindsker risikoen for tab og/eller misbrug af værdifulde nøgler.

Du kan opbevare koder til kundelokationer i CleanManager, og du har altid fuld kontrol over, hvem der kan se hvilke koder.

Hvordan håndterer du produktforespørgsler fra medarbejdere?

I CleanManager kan dine medarbejdere forespørge på rengøringsartikler til deres arbejdssteder. Du undgår at overse eller glemme forespørgsler, og får samtidig overblik over dit vareforbrug på hver enkel kunde.

Læs mere om lagerstyring

medarbejder tidsregistrering
"Jeg kan se, at mit tidsforbrug er minimeret og mit overblik er blevet betydeligt bedre. Jeg har overblik over, hvad der er gang i, og hvad der er af aftaler. Alt kører inde i systemet. Det med at ringe og skrive rundt er væk i dag. Nu bruger jeg 100% CleanManager."
Cliff Nielsen, direktør ved Cklar Service ApS

Se flere kundereferencer

Kom i gang med rengøringssystemet

prøv cleanmanager

Opret gratis prøve

Få adgang til CleanManager og alle funktioner med det samme

importer data

Importer dine data

Importer dine kunder og medarbejdere direkte fra dit økonomi- og lønsystem

vækst rengøringsvirksomhed

Få mere ud af din tid

Brug mindre tid på administrative opgaver og mere tid på vækst

Gratis personlig kundesupport

Har du brug for hjælp til rengøringssystemet, sidder vi klar ved telefonen inden for vores åbningstider. Du kan også søge hjælp i vores supportcenter, som har åbent hele døgnet alle ugens 7 dage.

Gå til supportcenter