Med professionel dokumentation får du styr på din kvalitetskontrol. Dokumentér overfor kunden, at du yder den aftalte service. Sker der en fejl, kan du reagere hurtigt, så fejlen kan blive rettet og kvaliteten opretholdes.
Få alle rapporter og billeder samlet på ét sted. Billederne bliver lagt direkte ind i de enkelte rapporter, så de ikke bliver væk. Rapporterne gemmes under de enkelte kunder og medarbejdere, og du kan tilgå dem, uanset om du er på kontoret, hos en kunde eller i bilen.
Få bedre kommunikationen med dine medarbejdere og kunder. Så snart en rapport er udfyldt, kan du sende den direkte til kunden som dokumentation for udført arbejde – eller til en medarbejder, hvis der er behov for ekstrarengøring.
Vi tager dagligt backup af alle dine data, så du kan være sikker på, at dine rapporter og billeder aldrig forsvinder. Du får overblik over, hvordan dit rengøringsfirma præsterer over tid, og du kan dokumentere kvaliteten af din rengøring overfor kunder.
Med dine egne skabeloner sikrer du, at der altid udfyldes de rigtige rapporter hos de rigtige kunder. Du kan have et ubegrænset antal skabeloner, og du kan altid tilpasse og oprette nye løbende. Udover kvalitetsrapporter kan du f.eks. oprette skabeloner til tilfredshedsundersøgelser, spørgeskemaer og APV'er.
Der er stor konkurrence om kunderne i rengøringsbranchen. Det er ikke nok at være billigst, du skal kunne dokumentere din rengøring. Med en forbedret kvalitetskontrol kan du være på forkant, og sikrer en tilfredsstillende og dokumenterbar rengøringskvalitet.
Hvis du møder udfordringer med din kvalitetskontrol af rengøring i CleanManager, er vi altid klar til at hjælpe dig. Du kan også finde svar i vores hjælpeartikler, der er online tilgængelige på hjemmesiden.
Styrk din rengøringskvalitet med digitale kvalitetsrapporter allerede fra i dag.
© Copyright 2024 CleanManager ApS