Ofte stillede spørgsmål

På denne side finder du svar på de spørgsmål vi tit får stillet.

Søg:




Er CleanManager virkelig gratis de første 14 dage?

Læs mere

Ja! Du kan prøve hele systemet af gratis i 14 dage og så vurdere, om du har lyst til at fortsætte som betalende kunde.

Hvilke lønsystemer kan CleanManager eksportere timer til?

Læs mere

CleanManager kan eksportere timer til danløn, dataløn, multiløn og proløn, men der er også mulighed for at få udviklet en løsning til netop dit lønsystem, hvis det ikke er et af førnævnte.

Hvordan eksporterer jeg data fra mit økonomi- og lønsystem?

Læs mere

Du kan eksportere data om dine medarbejdere fra dit lønsystem og få det indlæst i CleanManager. Find den korrekte vejledning herunder og kom i gang med det samme. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte supporten.

Vejledning: C5
Vejledning: e-conomic
Vejledning: Danløn
Vejledning: Dataløn
Vejledning: Proløn

Kan jeg beholde data jeg indtaster i et prøveabonnemet når jeg tegner et betalt abonnement på CleanManager?

Læs mere

Ja. Du kan fortsætte med at bruge de samme login som til dit prøveabonnement, hvis du vælger at fortsætte med et betalt abonnement på CleanManager.
Dvs. at du kan logge ind med det samme brugernavn og kodeord som du plejer, samt at alle de indtastede data forbliver i systemet.

Hvad koster CleanManager for mig?

Læs mere

CleanManager priser starter fra 149 kr. pr. mdr. Du kan beregne hvad CleanManager koster for dig ved hjælp af vores prisberegner.

Hvordan kommer jeg igang med at bruge CleanManager?

Læs mere

Du kan oprette en gratis prøveperiode på CleanManager her og dernæst vil vores mange hjælpevideoer hjælpe dig hurtigt igang.

Hvilken browser skal jeg bruge for at benytte CleanManager?

Læs mere

CleanManager er en online løsning som afvikles gennem en webbrowser. Vi anbefaler, at der anvendes Google Chrome for en optimeret oplevelse, men CleanManager er kompatibel med alle større browsertyper: Microsoft Internet Explorer 9, Mozilla Firefox, Apple Safari og Opera.

Hvor længe har CleanManager været på markedet?

Læs mere

CleanManager har været på markedet siden 2010. Systemet er i konstant udvikling og der kommer dermed hele tiden nye funktioner til systemet.

Hvor tit kommer der nye opdaterninger til CleanManager?

Læs mere

Der kommer nye opdaterninger til CleanManager ca. en gang om måneden.

Hvordan får jeg mine rengøringsplaner fra CleanPlan.dk ind i CleanManager?

Læs mere

Du kontakter support pr. e-mail eller pr. telefon og vi hjælper dig med at få dine rengøringsplaner fra CleanPlan lagt ind i CleanManager.

Det er svært for mig at sætte mig ind i et nyt system, hvordan kan jeg få hjælp til at komme igang?

Læs mere

Du kan få hjælp ved at ringe til vores support fra 9-17 alle hverdage. Desuden kan du søge hjælp I vores mange hjælpevideoer, hvor du måske kan få svar på dit spørgsmål.

Hvem udvikler CleanManager?

Læs mere

CleanManager bliver udviklet af ProLite Development. Se mere på www.prolite.dk.

Hvordan er mine data sikret?

Læs mere

Der foretages daglig backup af alt data. Derudover bliver alt data kryteret ved hjælp af SSL.

Kan jeg prøve CleanManager inden jeg køber det?

Læs mere

Ja! Du kan prøve CleanManager gratis i 14 dage. I prøveperiode kan du prøve hele systemet og finde ud af hvilke moduler du har behov for. Du kan starte din uforpligtende prøveperiode vha. tilmeldingsblanketten, som du finder her.

Kan jeg altid komme ud med alle mine data, kunde- samt medarbejderoplysninger, hvis jeg stopper som kunde hos jer?

Læs mere

Skulle du ikke ønske at bruge CleanManager mere, kan vi eksportere dine data.

Kan man ændre sit brugernavn i CleanManager?

Læs mere

Nej! Det er ikke muligt at ændre sit brugernavn i CleanManager.

Hvad gør jeg hvis jeg har glemt mit kodeord til CleanManager?

Læs mere

Du har mulighed for at få tilsendt et nyt kodeord ved at vælge "Glemt login?" der hvor du logger på CleanManager. Hvis dette ikke løser dit problem, kontakt da venligst supporten.

Kan CleanManager tilpasses med mine ønsker og behov?

Læs mere

Vi udvikler hele tiden på CleanManager og vil meget gerne høre dine ønsker til systemet. Vi finder en løsning, hvor dine ønsker enten bliver en del af grundmodulet eller en del af et nyudviklet tillægsmodul.

Hvor hurtigt kan jeg forevente at support mails besvares?

Læs mere

Alle support mails besvares inden for 24 timer.

Kan jeg bruge CleanManager på min mobiltelefon og tablet?

Læs mere

Ja! Du kan få adgang til CleanManager via din browser på disse enheder, eller ved at bruge CleanManager app'en.

Hvordan betaler jeg for CleanManager?

Læs mere

Du betaler for CleanManager via en faktura der sendes til din e-mail. Der er en betalingsfrist på 8 dage netto. Når du betaler for CleanManager betaler du for de næste 3 måneder.

Hvordan kan jeg til- og fravælge tillægsmonduler i CleanManager?

Læs mere

Du kan selv tilføje eller fjerne tillægsmonduler i CleanManager under punktet "Mine data"-->"Abonnement". Du er naturligvis også velkommen til at kontakte supporten via mail eller telefon, hvis vi skal hjælpe dig.

Hvor kan jeg se mit sms forbrug?

Læs mere

Det er muligt at se dit sms forbrug månedefor måned i menuen mine data. Desuden er der som standard i CleanManager sat en grænse på max. 1000 sms'er pr. mdr. Denne grænse er lavet for at hjælpe dig, så du ikke kommer til at få et overforbrug af sms'er. Grænsen kan naturligvis øges, hvis du har behov for at sende flere end 1000 sms'er om måneden. Kontakt herfor venligst support.

Hvordan bruger jeg indtjekning som medarbejder?

Læs mere

Følg guiden herunder, og lær hvordan du bruger indtjekning som medarbejder. Guiden forklarer udredeligt hvert trin ved indtjekning, samt hvordan man kan synkronisere en opgave, efter at den er udført.

Vejledning: Hjælp til indtjekning på arbejdsstederne

Spørgsmål og svar