Timeregistrering i CleanManager på computerskærm

Nem timeregistrering af medarbejdere

Skift de gule sedler ud med overblik og struktur


  • Online og papirløs timeregistrering
  • Overblik over timeforbrug, overtid og mertid
  • Medarbejderne indmelder selv deres timer i CleanManager
Illustration af rengøringssystemet CleanManager

Prøv gratis i 14 dage

Fri telefonsupport alle hverdage kl. 9-17

Nem opstart og implementering

Timeregistrering af medarbejdere

Alle arbejdstimer registreres løbende i CleanManager - både den planlagte og den anvendte tid. Dine rengøringsmedarbejdere kan få adgang til rengøringssystemet, så de selv kan indmelde anvendt arbejdstid, og du kan koncentrere dig om planlægningen. Du skal dermed kun gøre noget, når der opstår afvigelser fra det planlagte arbejde.

CleanManager beregner automatisk løn- og faktureringsgrundlag på baggrund af de registrerede timer, så du sidst på måneden hurtigt og med få klik kan overføre disse data til dit løn- og faktureringssystem.

Læs mere om automatisk lønberegning eller fakturering på 1 minut.

Daglig backup

Vi sørger for at lave en daglig backup af dine data, så du kan sove trygt om natten og slippe for at bekymre dig om datatab. Vi ved at det kan være fatalt for din virksomhed, hvis data mistes eller går tabt. Derfor har vi i vores setup en automatisk daglig backup af alle dine data, så du kan være helt sikker på, at der aldrig er noget, der går tabt. Skulle der ske datatab, f.eks. i forbindelse med fejl fra medarbejdere, kan vi altid gendanne data 7 dage tilbage i tiden. Backuppen foretages til en ekstern dansk leverandør, ScanNet, som ikke har nogen tilknytning til virksomheden der står for hosting af CleanManager.

Sikker opbevaring af dine data

Med CleanManager kan du være sikker på, at dine data er i sikre hænder. Al kommunikation med vores server er krypteret, og du administrerer selv hvem, der har adgang til hvilke oplysninger. Hver kunde har sin egen database for at sikre den bedst mulige datasikkerhed. CleanManager hostes på dansk jord under dansk lovgivning ved Sentia. Sentia garanterer 99,9 % oppetid på deres servere og dermed også på CleanManagerSSL Certificate

Altid adgang til dine data

CleanManager er et online rengøringssystem, hvilket betyder, at du altid har adgang til dine oplysninger, hvad enten du er på kontoret, derhjemme eller på farten. CleanManager kan tilgås gennem en almindelig internet browser og kan derfor benyttes både fra en almindelig PC, men også fra både smartphones og tablets (f.eks. en iPad). Dette er en stor fordel for både inspektørere og medarbejdere, da de altid kan få fat i vagtplaner, rengøringsplaner, kvalitetsrapporter osv.

Vil du prøve CleanManager?

Du har mulighed for at prøve rengøringssystemet CleanManager gratis i 14 dage, så du i ro og mag kan udforske alle funktioner og muligheder. Den 14 dages gratis prøve giver fuld adgang til hele systemet og skulle du have spørgsmål kan supporten frit benyttes alle hverdag kl. 9-17.

Prøv gratis

...eller book en gratis online præsentation (ca. 30 min.)

Vil du vide mere?

Læs mere om rengøringssystemet CleanManager

Indtjekning

Nem komme-gå-registrering

Få det præcise overblik over opgaver og arbejdstider, og optimér din forretning ud fra det.

Læs mere om Indtjekning

Online præsentation

Plads til personlig dialog

Book en gratis og uforpligtende online præsentation, og bliv klogere på CleanManager på bare 30 minutter.

Book en online præsentation

Funktioner

Spar tid i hverdagen med CleanManager

CleanManager kan gøre din hverdag lettere med dets mange funktioner og muligheder.

Se alle funktioner

Prøv CleanManager gratis i 14 dage!

Gør som over 1000 andre, og opret en gratis prøve på CleanManager

...eller book en gratis online præsentation af CleanManager.

Sikker opbevaring af dine data

Få en lettere hverdag

Daglig backup af dine data

Få tips og trick til en lettere hverdag.
Følg CleanManager på sociale medier og nyhedsbrev!