Smartphone holdes over NFC-tagget for at tjekke ind på opgaven

Hos Daseko ApS bliver der ikke længere stillet spørgsmålstegn ved medarbejdernes arbejdstid

Daseko ApS blev digitaliseret


I januar 2014 foretog Daseko ApS en afgørende beslutning – virksomheden skulle digitaliseres.

Det betød at samtlige servicemedarbejdere i virksomheden blev udstyret med en smartphone, der skulle bruges til at scanne NFC-tags (Near Fields Communication red.) ved kundernes adresse. NFC-tagget scannes af medarbejderen ved fremmøde på arbejdspladsen og scannes igen, når opgaven er udført.

På den måde kan medarbejderen dokumentere den brugte arbejdstid på opgaven over for servicelederen, og Daseko kan over for kunder nemt dokumentere, at den aftalte arbejdsopgave er udført.

Implementeringen af CleanManagers indtjekningsmodul har udover at sikre en øget dokumentation, også medført en optimeret kommunikation internt mellem Dasekos ansatte i forbindelse med den daglige drift.

Øget dokumentation giver glade kunder

Daseko er en danskejet rengørings- og servicevirksomhed, som blev stiftet af Birgit og Allan Nielsen tilbage i 2004. Virksomheden servicerer i dag alt fra institutioner, skoler og banker til privatejede virksomheder.

Idét Daseko udfører flere forskellige serviceydelser, såsom rengøring, vinduespudsning mv, sætter de stor pris på, at de over for kunder præcist kan dokumentere, at den aftalte serviceydelse er udfyldt, samt opfylder de krav kunden forventer.

Faktisk kan direktør Allan Nielsen mærke, at den øgede dokumentation medfører, at flere kunder vælger Daseko, frem for andre virksomheder på markedet.

Det er dog ikke kun CleanManagers indtjekningsfunktion, som Daseko er glade for. Virksomheden har også oplevet, at der er blevet frigivet flere timer grundet mindre administrativt arbejde, og det skaber mere overskud i hverdagen og et større plus på bundlinjen.

Har du lyst til at læse mere om, hvordan CleanManager har hjulpet andre virksomheder end Daseko med at optimere den daglige drift, kan du læse referencer fra andre kunder.

Høj viden gjorde udslaget

Da Daseko valgte CleanManager, blev der specielt lagt vægt på den viden teamet bestrider, samt deres indgående kendskab til rengøringsbranchen.

Hos Daseko ApS har det i lang tid været slut med gule lapper og manglende dokumentation over for virksomhedens kunder.

Lige siden man i januar 2014 implementerede CleanManagers planlægningsværktøj, er den daglige drift optimeret, og der bliver ikke længere stillet spørgsmålstegn ved medarbejdernes arbejdstid.

Allan Nielsen, direktør hos Daseko Rengøring & Service ApS

“I dag har vi implementeret CleanManager i hele vores organisation, alle medarbejdere er udstyret med smartphone og vi har ophængt NFC-tag hos samtlige kunder. CleanManager har lettet vor administration betydeligt og det faktum, at vi nemt kan integrere CleanManager med eksisterende løn- og faktureringssystemer har frigjort betydelige ressourcer i vor virksomhed. Teamet bag CleanManager.dk er meget branche orienteret, hvilket man måske ikke så ofte oplever hos IT folk, men CleanManager.dk er lavet til rengøringsbranchen, og det gør en kæmpe forskel.”

Case video om Daseko

Se videoen og lær mere om, hvordan Daseko ApS bruger CleanManager til indtjekning i hverdagen.

Vil du vide mere?

Læs mere om CleanManagers forskellige funktioner.

Vil du vide mere?

Læs mere om rengøringssystemet CleanManager

Referencer

Hør, hvad kunderne har at sige

Hvad siger andre danske rengøringsvirksomheder om CleanManager? Klik ind, og bliv klogere.

Læs udtalelser fra kunder

Opstart

Er du klar til at komme i gang?

Se vores implementeringsplan, og bliv klogere på, hvordan du nemmest muligt kommer i gang og får udbytte af rengøringssystemet.

Se implementeringsplan

Support

Brug for hjælp?

Vi er klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål eller brug for rådgivning. Telefonsupporten er åben alle hverdage kl. 9-17.

Gå til support

Prøv CleanManager gratis i 14 dage!

Gør som over 1000 andre, og opret en gratis prøve på CleanManager

...eller book en gratis online præsentation af CleanManager.

Sikker opbevaring af dine data

Få en lettere hverdag

Daglig backup af dine data

Få tips og trick til en lettere hverdag.
Følg CleanManager på sociale medier og nyhedsbrev!