Hos Daseko ApS bliver der ikke længere stillet spørgsmålstegn ved medarbejdernes arbejdstid
Daseko ApS blev digitaliseret
I januar 2014 foretog Daseko ApS en afgørende beslutning – virksomheden skulle digitaliseres.
Det betød at samtlige servicemedarbejdere i virksomheden blev udstyret med en smartphone, der skulle bruges til at scanne NFC-tags (Near Fields Communication red.) ved kundernes adresse. NFC-tagget scannes af medarbejderen ved fremmøde på arbejdspladsen og scannes igen, når opgaven er udført.
På den måde kan medarbejderen dokumentere den brugte arbejdstid på opgaven over for servicelederen, og Daseko kan over for kunder nemt dokumentere, at den aftalte arbejdsopgave er udført.
Implementeringen af CleanManagers indtjekningsmodul har udover at sikre en øget dokumentation, også medført en optimeret kommunikation internt mellem Dasekos ansatte i forbindelse med den daglige drift.
Øget dokumentation giver glade kunder
Daseko er en danskejet rengørings- og servicevirksomhed, som blev stiftet af Birgit og Allan Nielsen tilbage i 2004. Virksomheden servicerer i dag alt fra institutioner, skoler og banker til privatejede virksomheder.
Idét Daseko udfører flere forskellige serviceydelser, såsom rengøring, vinduespudsning mv, sætter de stor pris på, at de over for kunder præcist kan dokumentere, at den aftalte serviceydelse er udfyldt, samt opfylder de krav kunden forventer.
Faktisk kan direktør Allan Nielsen mærke, at den øgede dokumentation medfører, at flere kunder vælger Daseko, frem for andre virksomheder på markedet.
Det er dog ikke kun CleanManagers indtjekningsfunktion, som Daseko er glade for. Virksomheden har også oplevet, at der er blevet frigivet flere timer grundet mindre administrativt arbejde, og det skaber mere overskud i hverdagen og et større plus på bundlinjen.
Har du lyst til at læse mere om, hvordan CleanManager har hjulpet andre virksomheder end Daseko med at optimere den daglige drift, kan du læse referencer fra andre kunder.
Høj viden gjorde udslaget
Da Daseko valgte CleanManager, blev der specielt lagt vægt på den viden teamet bestrider, samt deres indgående kendskab til rengøringsbranchen.
Hos Daseko ApS har det i lang tid været slut med gule lapper og manglende dokumentation over for virksomhedens kunder.
Lige siden man i januar 2014 implementerede CleanManagers planlægningsværktøj, er den daglige drift optimeret, og der bliver ikke længere stillet spørgsmålstegn ved medarbejdernes arbejdstid.