Nyheder

Seneste nyt fra CleanManager

Nyheder om CleanManager

Nyheder og offentliggørelse

Læs de seneste nyheder fra CleanManager


Systemnyhed: Tilbudsberegning

CleanManager tilbyder nu også hjælp til beregning tilbud og ressourceforbrug. Det sker efter opkøbet af CleanCalculator – et tilbuds- og beregningssystem specielt udviklet til rengøringbranchen. System har eksisteret siden 2004 og nøgletallene er udviklet og testet gennem 25 år.

Det betyder, at du kan få professionel og målrettet tilbuds- og ressourceberegning på både store og små rengøringsopgaver. Når din tilbudsberegning er korrekt, har du styr på dit dækningsbidrag. Det sikrer dig, at det tilbud du giver til kunden, kan give dig penge på bundlinjen.

Læs mere om tilbudsberegning.

Skrevet d. 1. oktober 2019

Systemnyt: Ny kalender

Vi har glædet os, og gjort os umage – og nu er den endelig klar. Den nye kalender! Frantz giver her en rundvisning og introduktion til alle de nye funktioner.


Hvad er det nye:

  • Nyt responsivt design
  • Brugerdefinerede filtreringsmuligheder
  • Hurtigere navigation mellem datoer og opgaver
  • Slidein for bedre overblik ved redigering
  • Drag and drop funktion for hurtigere redigering

Er du ikke allerede bruger, så opret dig gratis og få adgang til den nye kalender, og alle CleanManagers andre funktioner i 14 dage.

Skrevet d. 19. juni 2019

ISAE 3000-erklæring: Din sikkerhed for, at vi passer på dine data

ISAE 3000-erklæring: Din sikkerhed for, at vi passer på dine data

Som databehandler har vi et stort ansvar for, at vores brugeres data håndteres sikkert og forsvarligt. Med så mange interne systemer og forskelligt data registreret i en virksomhed nu til dags er det ikke uvæsentligt, at man kan stole på sine IT-leverandører, da det kan have store konsekvenser, hvis data skulle blive stjålet eller gå tabt.

Vi er derfor hos CleanManager stolte af at kunne præsentere en ISAE 3000-erklæring til vores kunder, som endnu en sikkerhed for at vores kunders data er i sikre hænder. Erklæringen er resultatet af en gennemgang fra en uvildig revisor af, at persondata behandles forsvarligt, og at der hos databehandleren er opstillet tilstrækkelige interne procedurer og kontroller til at imødegå kravene i persondataforordningen (GDPR). Med en ISAE 3000-erklæring har alle brugere af CleanManager en garanti for at alle krav, der stilles til håndtering af persondata, er overholdt.

Hvis du er kunde kan du kontakte os for at få tilsendt erklæringen.

Løbende arbejde med persondataforordningen
Erklæringen er blot endnu et trin i det arbejde, vi hos CleanManager har igangsat for omkring 2 år siden i forbindelse med den nye persondataforordning. Op til forordningens ikrafttræden den 25. maj sidste år udformede vi bl.a. en håndbog specifikt til rengørings- og servicebranchen med information og konkrete trin, som kunne hjælpe virksomheder til at blive klar til de nye regler.

Du kan hente håndbogen her: Håndbog i persondataforordningen

Skrevet d. 17. januar 2019

Se frem til en ny forbedret kalender

Udviklerne har knoklet de seneste mange måneder på at gøre CleanManagers kalender mere brugervenlig og lettere at arbejde i. I videoen heunder giver vi dig et smugkig i nogle af de nye funktionaliteter.


Hvad kan du forvente:

  • Endnu mere overblik
  • Bedre udnyttelse af din skærm på alle enheder
  • Drag and drop funktion for hurtigere redigering
  • Ny medarbejdervisning med bedre overblik

Vi glæder os til at lancere den nye kalender i første kvartal af 2019.

Skrevet d. 29. november 2018

Systemnyt: Udvidet funktionalitet i tillægsmodulet Kvalitetsrapporter

Vi har tilføjet ny funktionalitet til vores tillægsmodul Kvalitetsrapporter, som f.eks. kan benyttes til kvalitetsrapport, kontrolskemaer og APV-rapporter.

Det omfatter bl.a.:

  • Flere forskellige muligheder for valg af rating og standardværdier for disse
  • Mulighed for at vælge mellem prædefinerede kommentarer i stedet for et tekstfelt ud for hver parameter
  • Mulighed for sortering på parametergrupper og medarbejder som har udfyldt rapporten under statistik

Kontakt supporten hvis du har spørgsmål til tillægsmodulet Kvalitetsrapporter.

Skrevet d. 26. november 2018

Systemnyt: Mulighed for håndtering af pause på opgaver

Nu er det muligt af tilføje pausetid på rengøringsopgaverne i kalenderen. Pausetiden vil fratrækkes tiden som registreres via ind- og udtjekning, og det er derfor nu muligt for systemet automatisk at håndtere hvis medarbejderen f.eks. holder en halv times frokostpause i løbet af en arbejdsopgave.

Samlet arbejdstid og Anvendt tid vil stadig blive benyttet til beregning af løn og fakturering - det er kun i forbindelse med tidsregistreringen fra medarbejderen at pausetiden fratrækkes.
Kontakt supporten hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til at tage den nye funktionalitet i brug.

Skrevet d. 15. november 2018

Systemnyt: Mulighed for at tilføje filer til rengøringsfirmaet/-organisationen

Vi har tilføjet muligheden for at tilknyttet filer til rengøringsfirmaet/-organisationen, således at der nu kan tilknyttes flere filer end blot en medarbejderhåndbog. Filerne kan deles med både alle medarbejder og alle kunder som har adgang til jeres system.

Filer kan tilføjes via "Mine data" > "Filer på rengøringsfirma" og er både tilgængelig via websystemet og i appen.

Skrevet d. 26. august 2018

Systemnyt: Forbedring af tildeling af login m.m.

Vi har forbedret måden man tildeler adgang til CleanManager til medarbejdere og kunder. Nu behøver man f.eks. ikke at angive en fast e-mail-adresse på medarbejderen og det er blevet meget lettere at gensende brugernavn og kodeord. Vi har desuden tilføjet muligheden for at beregne tillæg (servicetillæg, anciennitetstillæg osv.) på transporttid. Højesteret afgjorde i starten af året at der skal betales personlige tillæg på transporttid når man følger serviceoverenskomsten, og dette har vi naturligvis muliggjort i CleanManager.)

Skrevet d. 9. maj 2018

Nyt forlig om serviceoverenskomsten

Pr. 1. september 2017 træder et nyt forlig om vinduespolerer- samt serviceoverenskomsten i kraft, som gør sig gældende for alle medarbejdere, der er ansat i rengøringsvirksomheder, der benytter overenskomsten.

Danske Service, Dansk Industri, 3F Privat Service, Hotel og Restauration, samt landssammenslutningen for rengøring og service under Serviceforbundet er blevet enige om et overeneskomstsforlig, hvor der er mulighed for at vælge mellem to forskellige modeller for lønudbetaling til sine medarbejdere.

I samme ombæring har man i forliget vedtaget at indføre et nyt brancheancienitetstillæg, som skal tilgodese medarbejdere, der skifter job, men forbliver i samme branche. Et tillæg, der ligeledes medfører bedre muligheder for uddannelse af medarbejdere. Disse ændringer er kun gældende for medarbejdere ansat efter 1. september 2017.

CleanManager har fulgt udviklingen i overenskomstforhandlingerne tæt og er godt rustet til at varetage de ændringer, der er kommet i de forskellige tillæg, uden at det er til gene for brugere af systemet.

Du kan læse mere om ændringerne i serviceoverenskomsten via følgende kilder:
Dansk Industri

Skrevet d. 9. august 2017

Seminar - Øg salget og profilér målrettet din rengøringsvirksomhed mod markedets krav

Dette seminar henvender sig til ejere og salgsledere i alle størrelser af rengøringsvirksomheder, der ønsker at vækste og øge deres indtjening via ny salg og optimering. Nyetablerede rengøringsvirksomheder kan med fordel også deltage på seminaret og derved komme godt fra start.

Læs mere her.

Skrevet d. 10. februar 2017

Skab vækst i din virksomhed med smart samarbejde

CleanManager og ProLøn har siden 2012 haft et samarbejde omkring overførsel af timeregistreringer fra CleanManager til lønkørsel i ProLøn. Siden dengang er samarbejdet og forståelsen for hinandens produkter blevet tættere og bedre. Dette har skabt en enestående rådgivning og support for rengøringsbranchen.

Netop nu kan du få 2 måneders gratis abonnement til ProLøn og CleanManager, hvis du ikke i forvejen er kunde. Er du allerede bruger af et af systemerne, får du 2 måneders gratis abonnement til det andet.

Brug kampagnekoden: CMPL2016, og få 2 måneders gratis abonnement.

Læs mere om samarbejdet her.

Skrevet d. 26. august 2016

Deltag ved Rengørings Mesterskaberne 2016

Tid og sted:
Vest: Onsdag d. 21/9-2016 kl. 10-15 - Væxthuset, Vesterballevej 4-6, 7000 Fredericia
Øst: Onsdag d. 28/9-2016 kl. 10-15 - CleanStep, Følager 2, 2500 Valby

Tilmeld dig?
Tilmelding skal ske via hjemmesiden her.

Skrevet d. 22. juli 2016

Få 2 timer gratis rådgivning

Fortæl om jeres udfordring, så giver vi 2 timers gratis sparring. Kontakt supporten på tlf.: +45 60 95 03 48 så aftaler vi et møde.

Skrevet d. 4. maj 2016

Nyhed: Lav alle dine fakturaer på 1 minut!

Vi er stolte over at kunne præsentere det nye modul: Serviceaftaler. Ved brug af modulet kan du nemt oprette faste serviceaftaler på dine kunder og bestemme hvilke serviceydelser, som er inkluderet i tilbuddet.

Modulet kan nemt og hurtigt beregne faktureringsgrundlaget for de enkelte kunder, og dine oplysninger vil automatisk blive overført til e-conomic.

Læs mere om modulet her.

Skrevet d. 31. januar 2016

Ingen resultater.

Følg med på nyhedsbrev

Tilmeld dig CleanManagers nyhedsbrev og modtag nyheder fra rengøringsbranchen, samt tips og tricks til en lettere hverdag.

Tilmeld nyhedsbrev

Vil du vide mere?

Læs mere om rengøringssystemet CleanManager

Presseomtale

Læs omtaler af CleanManager

CleanManager og teamet bag er nævnt i en række aviser og fagblade. Find dem her.

Læs presseomtale

Rengøringssystem

Få en lettere hverdag med CleanManager

Lær at arbejde smart med CleanManager, og udnyt din virksomheds ressourcer til fulde.

Læs mere om rengøringssystemet

Om os

Bag om CleanManager-teamet

Læs mere om, hvordan idéen til CleanManager opstod samt hvem der står bag udviklingen og salget.

Læs mere om CleanManager-teamet

Vil du også have mere tid og overblik?

Gør som over 8.000 andre, og opret en gratis prøve på CleanManager

...eller book en gratis online præsentation af CleanManager.

Få tips og trick til en lettere hverdag.
Følg CleanManager på sociale medier og nyhedsbrev!