Tillægsmodul
499 DKK/mdr.

Få overblik over opgaver og rengøringstid


Opnå en bedre rengøringskvalitet med indtjekning på arbejdsstederne


  • Se hvornår medarbejderen møder op og går fra arbejdsstedet
  • Se hvor lang tid medarbejderen har brugt på deres opgaver
  • Giv dine kunder dokumentation for alle jeres besøg
  • Alarm via e-mail og sms hvis opgaven ikke er påbegyndt
Få styr på timerne med registrering af komme-gå-tider

Sikr din service med indtjekning

Med indtjekning til CleanManager kan du live følge med i, om dine medarbejdere er påbegyndt rengøringen hos kunden, samt hvornår de er færdige og tager derfra igen. Skulle en medarbejder udeblive fra en aftale, får du selvfølgelig straks en meddelelse om dette, så du hurtigt kan tage hånd om sagen.
I CleanManager har du mulighed for at følge med i en dagsvisning, så du hele tiden har overblik over, hvor langt dine medarbejdere er med deres opgaver, og om der er nogle opgaver, der ikke er blevet udført endnu.


Indtjekning giver dig 100 % sikkerhed for at dine medarbejdere er mødt frem

Indtjekningsmodulet er din sikkerhed

Indtjekning fungerer således, at der opsættes små NFC-tags ved arbejdsstederne, hvor rengøringsmedarbejderne kan tjekke ind og ud på deres rengøringsopgaver. Med dette får du en 100 % garanti for at medarbejderen er mødt sikkert frem og har afsluttet sin opgave.
Det er også muligt at bruge app'en uden NFC-teknologi, men i så fald vil man ikke have en garanti for, at medarbejderen er mødt personligt op på arbejdsstedet.


Billeddokumentation fjerner tvivlen fra kunder

Billeddokumentér din rengøring

Med CleanManager app’en er det muligt for dine medarbejdere at billeddokumentere deres rengøring med før- og efterbilleder. Billederne synkroniseres helt automatisk med CleanManager, hvor driftslederen har mulighed for at se alle billeder og kommentarer. Funktionen er desuden nyttig i forbindelse med kvalitetskontrol, hvor eventuelle fejl og mangler kan dokumenteres.


Varebestilling på mobilen

Varebestilling på mobilen

Indtjekningsmodulet giver desuden dine medarbejdere mulighed for at foretage bestillinger af rengøringsprodukter til deres arbejdssteder direkte fra mobiltelefonen. På den måde er der ingen bestillinger der blive glemt, og du kan sørge for at rengøringsvognen altid er fyldt.


Få hjælp til at finde telefoner

Valg af NFC telefoner og abonnement

Vi hjælper dig gerne med rådgivning i forhold til valg af NFC telefoner og mobil abonnement, da vi ved, at det vil kunne spare dig for mange penge.
Kontakt vores support for gratis rådgivning.

Se app'ens funktioner

Hold musen over de orange prikker for at få mere information og bladr mellem app'ens skærmbilleder ved hjælp af pilene.

Forrige skærmbillede
Skærmbillede fra systemet
Næste skærmbillede
Forrige skærmbillede
Skærmbillede fra systemet
Næste skærmbillede
Forrige skærmbillede
Næste skærmbillede
Forrige skærmbillede
Næste skærmbillede
Forrige skærmbillede
Næste skærmbillede
Forrige skærmbillede
Næste skærmbillede
Forrige skærmbillede
Næste skærmbillede
Forrige skærmbillede
Næste skærmbillede
Forrige skærmbillede
Næste skærmbillede
Forrige skærmbillede
Næste skærmbillede
Forrige skærmbillede
Næste skærmbillede
Forrige skærmbillede
Næste skærmbillede
Forrige skærmbillede
Skærmbillede fra systemet
Næste skærmbillede

Indtjekning med NFC tags

Fordelen ved at bruge NFC-tags er, at man er sikker på, at medarbejderne tjekker ind og ud ved den pågældende kunde, som har et NFC-tag sat op, da tagget indeholder et unikt id, som ikke kan kopieres.

Se priser på mobiltelefoner med NFC scanner på PriceRunner.dk

Sammenlign priser på mobiltelefoner med NFC scanner på PriceRunner.dk
Sammenlign priser »

Download indtjeknings app'en

For at benytte app'en skal du have en CleanManager-bruger og indtjekningsmodulet skal være slået til på dit abonnement.

Download indtjeknings app'en på Google Play

Download »
Download manuelt »

Download indtjeknings app'en på App Store

Download »

Download indtjeknings app'en på Windows Phone Store

Download »