Funktioner i CleanManager på computerskærm

Grundmodul

Få overblik over strukturen i CleanManager


Enkel rengøringsplanlægning og koordinering

Kort fortalt hjælper CleanManager dig med at gøre planlægningen og administrationen i din rengøringsorganisation mere enkel og overskuelig.

Med CleanManager får din organisation et komplet rengøringssystem til håndtering af rengøringsaftaler, timeregistreringer, kunder, medarbejdere, ferie og meget mere.

CleanManager indeholder mange funktioner, der gør din organisation bedre rustet til at møde nuværende og fremtidige udfordringer i rengøringsbranchen.

Få et overblik over nøglefunktionerne i grundmodulet herunder.

Overblik over alle funktioner i CleanManager

Prøv gratis i 14 dage

Fri telefonsupport alle hverdage kl. 9-17

Nem opstart og implementering

Grundmodul

Dette får du med i grundmodulet


Planlæg nemt alle opgaver i kalenderen

Kalenderen er omdrejningspunktet i CleanManager. Kalenderen skaber en effektiv planlægning og giver et bedre overblik over hvem skal hvad, hvornår og i hvor lang tid. I kalenderen findes alle rengøringsaftaler, og det er nemt at se og ændre alle detaljer for en aftale. Nye rengøringsaftaler oprettes let og er med det samme tilgængelige for medarbejdere og kunder. Derudover kan du i kalenderen nemt håndtere kørsel, lukkedage, sygemeldinger og ferie med få klik.

Som medarbejder får du i kalenderen et overblik over dine rengøringsaftaler med uddybende information. Som ejer eller ansvarshavende får du det samlede overblik over alle medarbejdere, rengøringsaftaler og timer. Kalenderen kan let tilpasses, og du kan få overblik med daglig-, liste- eller ugentlig visning af kalenderen.

Komplet overblik over kunder og medarbejdere

CleanManager giver dig et samlet overblik over kunder og medarbejdere. I kundekartoteket har du alle oplysninger om dine kunder samlet ét sted. I medarbejderkartoteket kan du samle alle relevante dokumenter om dine ansatte. Både kunder og medarbejdere kan få en personlig adgang til CleanManager.

I CleanManager gemmes alle tidligere kunder og medarbejdere i arkivet. På den måde kan du nemt og hurtigt finde og tilføje dem igen, hvis du skulle få behov for det. De indtastede oplysninger om tidligere kunder og medarbejdere gemmes ligeledes, så du ikke skal bruge tid på at indtaste dette igen.

Skab en kosteffektiv organisation med timeoptimering

Med CleanManager får du et unikt overblik over dine ansattes arbejdsdag og samlet antal timer. CleanManager kan hjælpe dig med at optimere dine medarbejders timer bedst muligt efter serviceoverenskomsten. Dette vil optimere dine medarbejderes arbejdsdag og spare dig penge. Mange rengøringsorganisationer bruger stadig lang til på planlægningen af den kommende uges vagter og opgaver. Dette bliver ofte ineffektivt og dyrt. Med rengøringssystemet CleanManager får du optimeret din planlægning, så det bliver billigst muligt for dig som virksomhedsejer.

Al arbejdstid beregnes automatisk

Timeoversigten giver din organisation et fuldstændigt overblik over hver enkelt medarbejders timeforbrug i forhold til det planlagte. Desuden viser timeoversigten hvilke timer der er med aften-, nat- eller overarbejdstillæg. Dette gør, at lønberegningen kan ordnes på få minutter. I timeoversigten har du desuden mulighed for få vist alle dine forrige og fremtidige rengøringstimer i for hver enkelt medarbejder eller kunde.

Faste påmindelser på e-mail og SMS

Med CleanManager kan du oprette automatiske påmindelser om f.eks. rengøringsaftaler, kvalitetskontroller eller noget helt tredje. Du kan oprette lige så mange påmindelser, som du ønsker, og de kan udsendes via e-mail og sms.

Send beskeder til kunder og medarbejdere

Under ‘Send besked’ er det muligt at sende vigtige beskeder til medarbejdere og kunder. Samtidig har dine medarbejdere og kunder mulighed for let at sende beskeder til deres inspektører eller til selve rengøringsorganisationen. Aldrig har intern og ekstern kommunikation været så nemt.

Mest populære tillægsmoduler

Læs mere om andre moduler

Indtjekning

Nem komme-gå-registrering

Få det præcise overblik over opgaver og arbejdstider, og optimér din forretning ud fra det.

Læs mere om Indtjekning

Serviceaftaler

Fakturering af kunder på 1 minut!

Få en nemmere styring og fakturering af kunder med direkte integration til e-conomic.

Læs mere om Serviceaftaler

Rapporter

Smarte, digitale rapporter uden besvær

Sig farvel til rapporter på papir, og få en bedre håndtering og tilpasning af rapporter i din virksomhed.

Læs mere om Rapporter

Prøv CleanManager gratis i 14 dage!

Gør som over 1000 andre, og opret en gratis prøve på CleanManager

...eller book en gratis online præsentation af CleanManager.

Sikker opbevaring af dine data

Få en lettere hverdag

Daglig backup af dine data

Få tips og trick til en lettere hverdag.
Følg CleanManager på sociale medier og nyhedsbrev!